Bedrifts NM i padel

Arrangør: Oslo og Akershus Bedriftsidrettskrets
Påmeldingsfrist: 15.08.2024 23:59

Vis kart

Velkommen til Bedrifts NM i padel!

Turneringen spilles i det flotte anlegget til PDL Ski, Norges største padelsenter med 11 dobbelbaner og god takhøyde. Ta med dine kollegaer for å kjempe om å bli Norges beste padelbedrift!

Det vil være klasser for ulike nivåer, dette er en turnering for både nybegynnere og erfarne padelspillere. Norgesmestre vil bli kåret i de øverste klassene for Mix, Herrer og Damer. I tillegg vil vinnerne av hver klasse bli premiert.

Turneringsdetaljer

• Alle lag får minst 3 kamper. Etter gruppespill vil det være utslagkamper for lagene som får best resultater i gruppespillet.
  • Alle kamper spilles best av 2 sett. Ved 1-1 avgjøres kampen i en super tiebreak (til 10 poeng).
  • Ved stillingen 40-40 spilles det «Golden Point».

Hvis du ikke er medlem av et bedriftsidrettslag, meld deg gjerne på turneringen! Vi følger deg opp så du enten blir medlem av et bedriftsidrettslag eller får individuelt medlemskap. Medlemskap er nødvendig for å kunne delta i Bedrifts NM. Individuelt medlemskap koster 150 kr i året.

Å delta koster 600 kr per deltaker.

Påmeldingsfrist

Frist for påmelding er 15. august

Klasser

Herrer dobbel
A (nivå 7-8)
B1 (nivå 6)
B2 (nivå 5)
C (nivå 3-4)

Damer dobbel
A/B1 (nivå 6-8)
B2/C (nivå 3-5)

Mix dobbel
A/B1 (nivå 6-8)
B2/C (nivå 3-5)

Doping

Utøvere som deltar i Norgesmesterskap for bedriftsidrettslag er underlagt NIFs regelverk vedr. doping. Oppdatert dopingliste og mer informasjon finner du på Forside | Antidoping Norge. Dopingkontroll kan forekomme.

Administratorer